NAJWIĘKSZE TARGI DZIECIĘCE W ROSJI - CJF – WRZESIEŃ 2013

Strona internetowa targów: http://www.cjf-expo.ru/

CJF to największe w Rosji, międzynarodowe targi mody dziecięcej, młodzieżowej i ciążowej. To miejsce spotkań całej branży dziecięcej wszystkich krajów byłego ZSRR. Targi w Rosji w odróżnieniu od polskich wystaw cieszą się ogromną popularnością i są miejscem gdzie 1-2 razy do roku spotyka się cała branża dziecięca: producenci, hurtownicy, dystrybutorzy, sklepy i media dziecięce.

Od momentu swojego powstania w ramach targów „Dziecięcy świat”, salon zdobył reputację efektywnego biznes-placu, niezastąpionego kanału marketingowego, prawdziwego sposobu zwiększenia sprzedaży i środka uzyskania przychodu od włożonych środków.

Targi „CJF” to unikalny instrument komunikacji profesjonalistów przemysłu branży mody dziecięcej w wymiarze międzynarodowym. Targi sprzyjają zacieśnieniu już istniejących kontaktów z partnerami, a także nawiązaniu nowych kontaktów. Przeprowadzone badania marketingowe mówią o wysokim zainteresowaniu kupujących rozwojem specjalistycznych targów dziecięcych, młodzieżowych i dla przyszłych mam.

Mając na uwadze tendencje rozwoju i życzenia firm-uczestników i profesjonalnych odwiedzających, „Ekspocentr” przeprowadza targi „CJF” dwa razy do roku – w lutym i wrześniu zgodnie z cyklem hurtowych zakupów w danym segmencie rynku.



DO DYSPOZYCJI NAJEMCÓW:



  • Doświadczone osoby przygotowujące targi.
  • Optymalne terminy przeprowadzania wystawy.
  • Prestiżowy kompleks wystawienniczy w centrum miasta.
  • Rozwinięta infrastruktura.
  • Wygodne, sprawdzone w pracy pawilony.
  • Profesjonalni odwiedzający.
  • Szerokie możliwości zabudowy standów.

TARGI „CJF”, TO:



  • Efektywna bezpośrednia komunikacja i rozwiązywanie problemów sprzedaży towaru.
  • Możliwość objęcia wszystkich sektorów przemysłu mody dziecięcej i mody dla przyszłych mam.
  • Maksymalne objęcie zainteresowanych wypuszczeniem nowego produktu profesjonalistów.
  • Zdobycie info o stanie rynku: najlepsze marki, ostatnie tendencje, nowe technologie.
  • Możliwość wzmocnienia wizerunku firmy i marki.
  • Ocena obecnych i przyszłych upodobań klientów przy bezpośrednim kontakcie z istniejącymi i potencjalnymi partnerami.
  • Ekonomia czasu dzięki rozwiązaniu najważniejszych zadań biznesowych w ciągu czterech dni targów.
  • Możliwość wzięcia udziału w nasyconym biznesowym programie, odzwierciedlającym interesy biznes-społeczności, odkrywającym możliwość wymiany zdań i doświadczeń.
  • Nasycony program i wyraziste pokazy głównych producentów odzieży i akcesoriów dla dzieci i młodzieży.



W OSTATNICH LATACH WŚRÓD POLSKICH NAJEMCÓW MOŻNA BYŁO ZNALEŹĆ FIRMY TJ:



  • PILGUNI (odzież niemowlęca i dziecięca) www.pilguni.pl
  • YOCOMPANY (ubranka dla dzieci) www.trelemorele.biz.pl
  • OTO (skarpety, stopki, rajstopy)
  • AMADEO (ubranka i akcesoria – foteliki, wózki) www.amadeo-russia.ru
  • ALEX LESLAW LAMEK P.H.U. (skarpety, czapeczki, rajstopy) www.e-skarpety.pl
  • MM-DADAK (ubranka dla dzieci) www.mmdadak.com
  • РУСАЛОЧКА www.rusalochka-shop.ru tsklep z polską odzieżą dziecięcą
  • АВАНТ-ГРУПП www.avant-group.ru hurtownik rosyjski i ma w swojej ofercie produkty polskiej firmy YOCOMPANY
  • 2BE3 – ubranka dla dzieci www.sklep.2be3.com.pl

KONTAKT Z KOORDYNATOREM PROJEKTU:
Piotr Buchalski
tel.: 42 205 02 85
kom.: 503 460 030
piotr.buchalski@exportgroup.pl